top of page
Obrázek autoraAlejandro Lopez

Triads: Od městských bloků až po vrchol!

13. září 2023

V srdci Los Santos je neodmyslitelně zakotvena hudební skupina, která si rychle vybudovala renomé v komunitě. Siaga Crew, skupina mladých talentovaných raperů, nejenže zanechala stopu v srdcích mnoha, ale stala se základním kamenem pro vznik Triads. Ale co přesně Triads je a jaká je jejich spojitost se Siaga Crew?



Rozhovory s členy Siaga Crew


Triads není jen další hudební crew. Jsou to vůdci nového vlny, kombinace talentu, vášně a odhodlání. Síla, která vznikla z průniku kultur, hudebních směrů a především z nekonečného přátelství členů Siaga Crew. Tito kluci přišli do Los Santos za snem. Nechtěli jen vystupovat, chtějí měnit hudební scénu čehož můžou nyní dokázat. V této kapitole vám poskytneme krátký rozhovor se členy. CEO's Triads jsou oficiálně Moon společně s JZ, kteří nám prozradili že nechtějí jen ovládnout hudební scénu, ale chtějí poskytnout lidem jako byli oni možnost vyzkoušet si něco takového. "Je tu možnost vydávat pod jménem Triad. Znamená to že ti poskytneme studio společně s mix&master. Nemusíš se starat o daně a takový sračky, jelikož všechno zastropuju smlouva, který nám dělá náš právník tímto ShotOut!. Těžkej frajer. Ale smlouva znamená v podstatě autorský práva. Track je náš ale výdělek je čistě tvůj." dodal JZ.



MOON:


Otázka: "Kámo, vzpomeneš si na to, kdy sis poprvé řekl, že chceš psát texty? "

Odpověď: "No, fuuha, ještě když jsem byl malej kluk, co chodil po bloku, tak jsem slyšel ty jak starší týpci dávali freestyle. A musel jsem to zkusit. A potom, když mi bylo tak 12-13, s JZ jsme zkusili něco vážnějšího myslím že to byl nějakej boombap." Otázka: "Kde bereš inspiraci k psaní?"

Odpověď: "Ze života, brácho. Kamkoliv jdu, vždycky se něco najde."


Otázka: "Jaký MC tě nejvíc ovlivnil v tvorbě a proč?"

Odpověď: "Kdybych měl vybrat jednoho, tak je to Juice WRLD. Je komplexní, žere každej beat. Co víc k tomu říct. "









JZ:



Otázka:"Jak sis napsal svůj první text?"

Odpověď: "Moon ti řekl, že když slyšel jeho track, musel jsem to zkusit. Měl pravdu."


Otázka: "Kde bereš inspiraci?"

Odpověď: "Z trendů, ze života. Nechci bejt wannabe a vymýšlet si nějaký sračky."


Otázka: "Který MC tě změnil v tvorbě?"

Odpověď:"Stará škola - Tupac, IceCube. A poslední dobou taky Moon. Sedí mi to."



Hru$ky:


Otázka: "Od kdy píšeš texty?"

Odpověď: "Od mala s klukama, ale nikdy jsem to nefeeloval. Až teď, díky Moonovi a JZ."




Otázka: "Co tě přivedlo k napsání textu znova?"

Odpověď: "Tady kluci, JZ a Moon. Jejich zapálení pro hudbu mě nakoplo."




Otázka: "Kde bereš inspiraci?"

Odpověď: "Ze života, co žiju, to píšu. Ale hlavně kluci mě dost inspirují."



Tarzan:



Otázka: "Vzpomeneš si, kdy sis napsal první text?"




Odpověď: "Bylo mi asi 13-14 let. Když mě kluci vytáhli z toho bahna, začal jsem psát."




Otázka: "Jaký MC tě inspiroval?"

Odpověď: "Myslím, že Snoop Dogg mě nejvíc ovlivnil."







XristVert - Kyle:





Otázka: "Od kdy se věnuješ hudbě?"

Odpověď: "Odjakživa, vole. Už od mala mě to nějak táhlo."




Otázka: "Kde se necháváš inspirovat?"

Odpověď: "Když něco prožiju, tak to píšu na papír."




Otázka: "Který MC tě nejvíc ovlivnil?"

Odpověď: "Kdo jinej než Moon."






Luna:







Otázka: "Od kdy se věnuješ hudbě?"

Odpověď: "První text jsem vymyslela se svým bratrem.. vždycky jsem s ním chtěla zpívat a nahrát nějaký song.. takže jsem sebrala odvahu ukázala mu tvorbu a byl nadšený a podpořil mě. Zároveň je pro mě i inspirací."




Otázka: "Od kdy se věnuješ hudbě?"

Odpověď: "Odjakživa, vole. Už od mala mě to nějak táhlo."




Otázka: "Vzpomeneš si na moment který tě donutil napsat text?"

Odpověď: "Moment který mě donutil napsat text byl ten že jsem viděla jak je bratr úspěšný a já jakožto sestřička jedndouše musela taky žejo se vnutit.. takže asi tak nějak to začalo."




Otázka: "Kdo je pro tebe motivací?"

Odpověď: "Celá naše siaga je motivace jako hrom protože tam máme samé topky."




Siaga Crew je nejen skupina talentovaných rapperů, ale také skupina blízkých kamarádů, kteří se podporují v každém kroku jejich cesty. Jejich spojení je založeno na vzájemné inspiraci a věře v sílu hudby. Ať už je to Moon a jeho ambice nebo nebo blok ve kterém vyrůstali, každý člen Siaga Crew přináší unikátní příběh a vášeň k jejich umění. Jejich hudba je odrazem jejich životů, zkušeností a silných pout, která mezi nimi vznikla. Siaga crew, díky investorovi panu který jím poskytl prostory a auto, mění pravidla hry a pomocí Triads věří že toho dosáhnou. Jejich cesta z městských bloků až na vrchol hudební scény je inspirací pro všechny v Los Santos. Díky nim město začíná poznávat nový styl hudby a začíná chápat v čem je unikátní.


Kluků přání lidi bez kterých by nic nevzniklo:

Shoutout T-shop, shoutout 77club, shoutout Benefactor. A havrane budeš hulit."


Závěrem? Díky!


Když se podíváš na to, co Siaga Crew a Triads udělali pro Los Santos, uvědomíš si, že hudba má moc měnit svět. Je to více než jen zvuk, je to hlas celé generace. A za to všem členům Siaga Crew děkujeme. Vaše hudba, vášeň a snaha nám ukázaly, že když věříš ve svůj sen, můžeš dosáhnout hvězd.


Takže ať jsi kdekoliv, dej si nějaký track od Siaga Crew nebo si poslechni ostatní umělce. Nech se unést rytmem a příběhem a uvědom si, že když máš sen, jde všechno. Autor: Alejandro Lopez

30 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


bottom of page